Jak nakupovat

1. Nakupování

Asi vás následující postup nijak nepřekvapí:

1.1 Nejprve si zjistěte správnou velikost zboží, které hodláte kupovat.
      Buď přes odkaz Velikostní tabulky v horním menu nebo v tabulce v popisu zboží.

1.2 V detailu nebo v boxu produktu klikněte na tlačítko Koupit.

1.3 Produkt se přidá do košíku. Případně upravte požadované množství.

1.4 Body 1.2 a 1.3 lze podle potřeby opakovat.

      Váháte mezi dvěma velikostmi? Nebojte se objednat si obě.
     
Vyzkoušíte, která lépe padne, a tu druhou 
(dle standardních podmínek - viz bod 2.1 níže) vrátíte zpět.

1.5 Po ukončení vybírání zboží zvolte v košíku způsob dodání a způsob platby.

1.6 V následujicím kroku vyplňte údaje, na jaké má být zásilka doručena.
      (Pokud jste přihlášeni a údaje jste vyplnili při registraci, jsou údaje již předvyplněny.)

1.7 Dokončete objednávku. Stisknutím tlačítka Odeslat objednávku je objednávka dokončena.
      Další informace (shrnutí objednávky, platební údaje a informace o dodání) vám budou zaslány
      vzápětí e-mailem. (Pokud máte nastavenu přísnější politiku doručování e-mailů,
      zkontrolujte prosím svůj spamový koš). 

 

2. Vracení zboží

V případě reklamace či vrácení zboží do 14 dní (bez udání důvodu) doporučujeme využít reklamační formulář dostupný na adrese www.reklamacniformular.cz. Po jeho vyplnění a odeslání ihned dostanete kompletní návod, jak postupovat dál.

2.1  Odstoupení od kupní smlouvy (bez udání důvodu)

V tomto případě vracené zboží zasíláte přímo na adresu centrálního skladu. Ke zboží přiložíte kopii faktury (obdrželi jste e-mailem při nákupu) a dokument Odstoupení od kupní smlouvy (například stáhnete a vyplníte tento). Dále musíte uvést číslo bankovního účtu, kam Vám mají být vráceny peníze.

Adresa centrálního skladu:

Gadgets House, s.r.o. - VRÁCENÍ
Poděbradská 186/56
Praha 9
198 00

2.2 Reklamace (vadné zboží, jiné zboží, ...)

V případě reklamace můžete být po vyplnění reklamačního formuláře www.reklamacniformular.cz instruování odlišně.
Mnohdy zboží zasíláte přímo na adresu výrobce/dodavatele, aby se zkrátila na možné minimum doba nutná na výměnu za jiný, bezvadný/správný kus.

V případě, že z nějakého důvodu nebude výměna možná, budou vám vráceny peníze na váš účet stejně jako při odstoupení od kupní smlouvy (bez udání důvodu).

 

V případě dotazů nás kontaktujte.

 

 

 

 

Staňte se přáteli naší stránky na Facebooku